Despre mine

Fotografia mea
Curtea de Argeș, Argeș, Romania
Veselă, sociabilă, visătoare

duminică, 1 septembrie 2019

Septembrie!

Motto:
”Suflet al meu, ce faci acu,
  Pierdut prin lucrurile toate?
  Lăsându-şi soarele-n bucate,
  Vara, catarg de foc, trecu.”
                          (Miron Radu Paraschivescu, ”Septembrie”)
***
Toamna mea din poezii...



***
Ce dacă vine toamna, dar câte nu au fost?!
Să mă gândesc acum, nu are niciun rost;
Îngalbenită frunza, în poale de-o să-ţi cadă,
E ca în suflet, azi, iubirea mea să-ţi şadă.
(George din Ppodoleni ,”Cu toamna vreau, iubito ,cu ea să mă trădezi...”)

***
"Pe deal, într-o podgorie stropită vînăt, 
te-aș duce uneori, să ne lovim de soare.
Să ne întîmpine o piersică pe creangă
ca un păcat de aur, toamna, pe dogoare "
(Lucian Blaga, ”Andante”

***
”iubito, vino mai aproape 
să ne-așezăm la dulci povești, 
să ascultăm cântecul toamnei 
cum bate vântul în ferești. 
un psalm cântat duios de îngeri 
îngână sferele albastre 
și se -mpletesc cu dulci romanțe 
din tinerețea vieții noastre. ”
(Ion Ionescu-Bucovu)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu