Despre mine

Fotografia mea
Curtea de Argeș, Argeș, Romania
Veselă, sociabilă, visătoare

marți, 9 septembrie 2014

Ești aici, septembrie !


Esti aici, septembrie !
Vara mea 2014 a trecut ! Mă gândesc acum la vara aceasta și, fără să vreau o compar cu alte veri trecute. Oh, verile de demult! Mă cuprinde nostalgia: tabere, vacanțe la mare, întâlniri cu colege și colegi de scoală, de facultate, de cancelarie....Povești, amintiri vesele sau triste ! Pentru că viața devine încet-încet, un mozaic cu desene complicate...
În jurnal am notat mai multe evenimente din vara 2014, dar n-am mai povestit nimic. Poate mai târziu ! S-a scurs aproape un an între octombrie 2013 și septembrie 2014...
Vara a fost așa cum stiți: cu ploi, cu soare, cu călătorii, după dorința și mai ales, după posibilitățile fiecăruia. Dar a trecut așa de repede !
Vara mea 2014 nu a fost plictisitoare. Dimpotrivă! N-am plecat peste mări și țări dar mi-am revăzut nepoții, veniți de departe, frumoși și năzdrăvani, care mi-au făcut casa bazar...Am povestit, am cântat, am desenat, ne-am plimbat, am făcut fotografii, ne-am uitat la uitat la filme. Am fost în parc, la cofetărie, la vecini, la prieteni. Am mâncat înghețată, am băut limonadă ...Seara ne-au înțepat țânțarii...Ce vară plină și veselă!
Ne-am făcut prieteni noi și de aici și de departe...
Acum ești aici, septembrie și decorul se schimbă... Vântul împrăștie pe trotuare primele frunze galbene și miresmele dulci-amărui ale toamnei...


Janina, Jurnal, 4 septembrie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu