Despre mine

Fotografia mea
Curtea de Argeș, Argeș, Romania
Veselă, sociabilă, visătoare

vineri, 16 noiembrie 2018

Noiembrie vine, noiembrie pleacă...

15 noiembrie 2018

Motto:

"Noiembrie vine 
Si noiembrie pleacă , 
Cu ultimele roșii fructe
Si primele dalbe zăpezi."(Elizabeth Coatsworth)





Așadar suntem în 15 noiembrie ...Prea repede, zilele au trecut prea repede...Nici măcar nu reușesc să-mi aduc aminte cu ce am umplut aceste zile...Am citit mai mult, am scris mai puțin...Am colecționat citate și poze frumoase...
E o zi frumoasă cu soare blând și nesigur și câțiva nori pe cer...Se scutură un nor dar trecătorii nu deschid umbrelele... Picăturile trec repede ...Apare din nou soarele și învăluie strada într-o lumină magică de culoarea aurului...Noiembrie de aur!
 Pe cer a apărut un  curcubeu magnific, ca după o ploaie de vară...Și cu o replică  mai estompată, dar vizibilă... Ce minunăție! Nu mă satur să-l privesc prin fereastra larg deschisă a balconului...Pe trotuar câțiva trecători merg cu capetele plecate...
Poate l-au văzut ...Sau poate nu ...
Cerul auriu își stinge puțin câte puțin lumina.
Pe stradă teii își scutură cu tristețe frunzele...
Noiembrie pleacă...La munte a nins...




Janina, Jurnal
15 nov.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu