Despre mine

Fotografia mea
Curtea de Argeș, Argeș, Romania
Veselă, sociabilă, visătoare

marți, 4 octombrie 2016

”Vreme trece, vreme vine”...

1 octombrie 2016

”Vreme trece, vreme vine”...
Da, are dreptate poetul!...
Între acel ”Bun venit, 2016!” și ”1 0ctombrie 2016 ”(cel de azi) au trecut trei anotimpuri...
Ce am făcut în tot răstimp ? M-am ocupat de toate acele mărunțișuri care alcătuiesc viața cotidiană.
N-am călătorit dar am mai citit câte ceva; iar de scris am scris foarte puțin. Am petrecut însă toată luna august cu nepotul venit de departe în vacanță la bunici. A fost un prilej de necontenită veselie prezența
 acestui omuleț de 7 ani, mereu în mișcare, mereu curios...
Dar nu am nici măcar o poezie potrivită pentru acest 1 octombrie aniversar.
 Am găsit totuși prin paginile cu poezii două frumoase catrene de toamnă care se potrivesc momentului:

1.„De cum octombrie apare
iar scad un an din câţi mi-au mai rămas
şi spun: voi duce-o viaţă ca şi alţii,
de toate neghiobiile mă las!”

...
2”Și norii se cern azi de vise,
E toamnă, se numără castanii,
Felinare sunt încă aprinse
E târziu și se numără anii.”

...
Autorii versurilor:
1.Ioanid Romanescu ,(Vol. Demonul! (1982)
2. Adriana Buzoianu
...
Janina, Jurnal, 1 octombrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu